E-bike maker Cowboy joins the exclusive $100 million club

0
2

برسلز میں قائم الیکٹرک بائک بنانے والی کمپنی کاؤ بوائے کے پاس اب مزید 80 ملین ڈالر کی فنڈنگ ​​ہے تاکہ امریکہ اور اس سے باہر اس کی توسیع میں مدد کی جا سکے۔ نئے فنڈنگ ​​راؤنڈ کا اعلان کرتے ہوئے ایک پریس ریلیز کے مطابق، کمپنی نے 2017 میں اپنے قیام کے بعد سے 120 ملین ڈالر سے زیادہ کا اضافہ کیا ہے، اور اسے “2023 تک 100,000 سے زیادہ سواروں تک پہنچنے” کے راستے پر ڈال دیا ہے۔

کیپیٹل انجیکشن کاؤ بوائے کو چند منتخب بوتیک ای-بائیک کمپنیوں جیسے سیئٹل میں مقیم ریڈ پاور اور ایمسٹرڈیم میں مقیم وان موف کی صفوں میں آگے بڑھاتا ہے، جو عالمی سطح پر وبائی لاک ڈاؤن کے دوران ای بائک میں دلچسپی کے پھٹنے کے بعد سرمایہ کاری کی ایک لہر پر سوار ہیں۔ ستمبر میں، وان موف نے اعلان کیا کہ یہ 128 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کے ساتھ “دنیا کی سب سے زیادہ فنڈڈ ای-بائیک کمپنی” ہے جس نے 2009 میں اپنے قیام کے بعد سے اس کی کل فنڈنگ ​​$182 ملین سے زیادہ کردی۔ Rad Power نے اسے $154 ملین کے ساتھ تیزی سے پیچھے چھوڑ دیا۔ ایک ماہ بعد اعلان، 2007 میں ای-بائیک کمپنی کے شروع ہونے کے بعد سے اس کی مجموعی رقم $329 ملین تک پہنچ گئی۔

اگرچہ وہ سرمایہ کاری کی تعداد بڑی ہے، لیکن وہ ڈچ بیہیمتھ پون ہولڈنگز (گیزیل، سرویلو، اربن ایرو، اور سانتا کروز جیسے برانڈز کے مالک) جیسے صنعت کاروں کے مقابلے میں اب بھی ہلکے ہیں، جس نے کینیڈا کی ڈورل انڈسٹریز (کیننڈیل جیسے برانڈز کے مالک) کو خریدا تھا۔ Schwinn, GT Bicycles, and Mongoose) اکتوبر میں۔ ایسا کرنے میں، اس نے تائیوان کی دیو، جائنٹ کو پیچھے چھوڑ دیا، مشترکہ آمدنی میں €2.5 بلین ($2.8 بلین) کے ساتھ دنیا کی سب سے بڑی سائیکل اور ای-بائیک کمپنی بن گئی۔ 2021 کے لیے، Pon نے 710,000 سے زیادہ سائیکلیں فراہم کیں، جن میں سے 60 فیصد سے زیادہ الیکٹرک تھیں۔

پھر بھی، کاؤ بوائے کی طرف سے آج کا اعلان آزاد الیکٹرک بائیسکل کے اپ سٹارٹ کے لیے حمایت کا ایک بڑا مظاہرہ ہے اور اس کی بہترین — لیکن قیمتی ($2,990) — Cowboy 4 e-bikes کے آغاز کے ساتھ امریکی مارکیٹ میں کاؤ بوائے کی حالیہ توسیع کو ہوا دینے میں مدد ملنی چاہیے۔

کاؤ بوائے کیئر آپ کے پاس ایک ٹیکنیشن بھیجے گا، چاہے یہ صرف فلیٹ ٹائر کو ٹھیک کرنے کے لیے ہو۔
تصویر: چرواہا

اس سرمایہ کاری سے کمپنی کی نئی آن ڈیمانڈ کاؤ بوائے کیئر مینٹیننس سروس کو بڑھانے میں بھی مدد ملے گی، جو فی الحال 22 شہروں میں دستیاب ہے — 14 EU میں اور آٹھ امریکہ میں — اور اس کی قیمت $20 ہے۔ موبائل کی مرمت اور دیکھ بھال کے پروگرام جو آپ کی ای-بائیک کو جہاں بھی آپ کی ضرورت ہو سروس فراہم کریں گے ان کا سیٹ اپ اور آپریٹ کرنا مہنگا ہے۔ وہ کاؤ بوائے جیسی ڈائریکٹ ٹو کنزیومر کمپنیوں کے لیے بھی تیزی سے اہم ہیں کیونکہ وہ اپنی سپلائی چین کو اپنی مرضی کے مطابق بنی سائیکلوں کے ساتھ سنبھالتی ہیں جن کے لیے خصوصی پرزے اور سروس کی تربیت کی ضرورت ہوتی ہے۔ دیکھ بھال کا پروگرام ابھی ابھی شروع ہوا ہے، لیکن کاؤ بوائے کے مطابق، صارفین کا اطمینان “ناقابل یقین حد تک زیادہ” ہے اور “خدمت کی جدت اور عمدگی کا ثبوت ہے۔” اگر یہ وقت کے ساتھ ساتھ خریداری کے بعد سپورٹ کی اس سطح کو برقرار رکھ سکتا ہے، تو یہ پرزوں کی کمی اور مایوس کن طور پر طویل مرمت کے چکروں سے دوچار صنعت میں کمپنی کے لیے ایک اہم فرق بن سکتا ہے۔

2022 کے لیے، کاؤ بوائے کا کہنا ہے کہ وہ چار گروتھ تھیمز میں سرمایہ کاری کر رہا ہے: پروڈکٹ ڈیزائن ایکسیلنس، آن ڈیمانڈ سروسز، فٹنس، اور کسٹمر کی خوشی۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ وہ “مزید پیمانے کے لیے درکار اہم ٹیکنالوجیز اور مینوفیکچرنگ کے عمل کو مکمل طور پر مالک بنانا چاہتی ہے”، جس کا مطلب ہے کہ صنعتی ڈیزائن اور تکنیکی ترقی کو اندرون ملک لانا اور شراکت داروں کے ساتھ خودکار مینوفیکچرنگ صلاحیتوں کو لانا۔

کاؤ بوائے کے سی ای او ایڈرین روز نے ایک بیان میں کہا کہ “لوگ آزادی سے نقل و حرکت کرنے اور زندگی میں اپنی راہیں خود بنانے کے قابل ہیں۔” “ہمیں یقین ہے کہ الیکٹرک بائیک لوگوں اور سیارے کے لیے آگے بڑھنے کا راستہ ہے۔ ہمارے ساتھ اس مستقبل میں سرمایہ کاری کرنے کے لیے اس مالی عزم کو حاصل کرنا بہت پرجوش ہے۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں